Världens busigaste ettåring:)

Tisdagen var en väldigt speciell dag för vår lilla familj. Världens finaste Noah Vilhelm Caspian fyllde nämligen ett år! Att liten blivit så stor, så fort. Det finns inte ord som är stora nog för att beskriva hur lycklig man blir av den där lilla parvlen:)




Noah 1 år




Noah alldeles nyfödd

Herr Ö jobbar extra ikväll och jag har fått en intensiv busdag med min lille son. Egentligen är det ganska skönt att bara gå hem mitt på dan och slippa stånga sig blodig mot RF, TF och EG-fördraget. Att ägna en hel dag åt Noah är ett minst sagt välkommet avbrott när PM och tentahetsen smyger sig på. Idag var den lille gossen på otroligt bra humör. Det skulle lekas och busas precis hela tiden. Att krypa iväg och gömma sig och sedan kika fram bakom ett hörn var superskoj, och att bli jagad av mamma var roligt det med. När han bara sitter och skrattar kan man inte vara på dåligt humör.

Lagrådsyttrandet blev inte så illa faktiskt. Lite anmärkningar på småsaker men jag misstänker att jag har fyra år av petnoggranhet framför mig(eller när jag tänker efter, ett helt yrkesliv). Känns skönt att jag klarar av att föra någon slags juridisk argumentation iaf. Den förmågan ska det minsann övas på:P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad söt lillkillen är! Jag hoppas att alla har det bra där borta i Uppsala trots stress... I miss you guys!

2008-11-14 @ 18:54:41
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com
Postat av: Kalle

söt sötare sötaste <3

2008-11-17 @ 18:24:02
URL: http://karlerik.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0