Snön faller

Snö! Massor av snö! Vitt, vitt överallt. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle få se mitt i stan. Noah har fått bekanta sig lite med det där kalla, vita - han var måttligt road, nästan lite skraj. Kan ju i och för sig bero på att han dök ner med näsan före tämligen kvickt;)




Det är märkilgt vad stor och rymlig lägenheten känns när det är nystädat. Ja, köket är ju minimalt hur man än bär sig åt ,med resten! Hallen känns som värsta boulevarden och vardagsrummet som plenisalen. Det ska jag komma ihåg när det börjar kännas klaustrofobiskt bland alla leksaker och tvätthögar. Städa gör susen!

Noah har varit väldigt mysig och kramgo i helgen. Han är så liten att man inte tänker på hur mycket han förstår.  Är mamma ledsen kommer han och kryper upp i famnen och levererar en jättekram. Gosing<3




Kommentarer
Postat av: michael

han ser aningen skeptisk ut :) hehe

2008-11-23 @ 19:08:26
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0