Bloggtipset

Kände mig nästan tvungen att bekanta mig lite med de lokala tidningsrävarna. Cybervägen naturligtvis. Helt anonymt genom att läsa deras bloggar såklart. Nyfiken i en strut, som bekant. Ibland en bra egenskap, ibland inte.
Jag är ju som bekant inte särskilt förtjust i fjortisbloggarna. Jag skiter rent ut sagt i hur dyra underkläder de shoppar(och som de sedan använder en gång, eftersom de inte vet hur en tvättmaskin fungerar? Detta är givetvis bara en spekulation) och tycker det är mer än patetiskt hur de beklagar sig över hur de ska orka med en vit helg. Jag menar, de har ju för tusan pubbehullet kvar och de klarar inte av att spola kröken i två dagar. Nåja nog om det. Ni som har åtminstone tillstymmelse till god smak håller naturligtvis med mig. Kanske är dagens tips en aning för smalt och nördigt för den stora massan, men jag tycker att UNT-Per är fruktansvärt rolig. Kanske är det för att jag själv tillbringat alldeles för många tramsiga fredagskvällar på en tidningsredaktion eller så delar vi helt enkelt samma torra, i förbifarten humor. Kolla bara in den här bilden på statsministerparet. Jag tycker att den bekräftar min tes om att det i själva verket var en semester, eller hur?

Nåja, han är ju i alla fall journalist, så skriva kan han ju(vilket är mer än vad man kan säga om de flesta) och dessutom "fuskar han som komiker", som han själv uttrycker det. UNT-Per är ståuppare! Bara det är ju en anledning till att kika in.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0