lagen om alltings jävlighet

Varför är du aldrig inne på MSN? undrar polaren J lite surt.

sant, jag är nästan aldrig inne. dels för att det tar hundra år för skräpburken att logga in, dels för att jag aldrig hinner sitta så länge vid datorn att man kan föra en vettig diskussion. Dessutom är mobilens refillkort slut som vanligt, och som vanligt är ekonomin för dyster för att lassa på. Således svarar jag aldrig på SMS heller. Osociala människa(som just har upptäckt att det numera går att skicka mess med hemtelefonen också:D)

MEN. Nu ni när jag ÄR inne på msn, var är alla andra?! Inte en enda kontakt är online, vad fruktansvärt orättvist! Eller är det bara jag som inte har några vänner? man kan undra

Kommentarer
Postat av: Chricke

Hej!
Vem är den bästa manliga skådespelaren enligt dig? Kom gärna in och rösta så att din favorit vinner!

2008-03-10 @ 22:44:59
URL: http://filmplus.blogg.se
Postat av: johanna

det hade varit kul om du berättat vad din favorit lek var som barn i min blogg på mitt senaste inlägg :)

2008-03-10 @ 23:43:02
URL: http://www.jolita.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0