Jepson designar

Allas vår älskade Jepson från The Ark förverkligar sina designdrömmar. I en morgonsoffa berättar han om sin textilkonst, ett gäng förfinade prickar på ett vitt tygstycke.
Orange är min favoritfärg, sen blev det lila. Och grönt har jag inrett ett helt rum med hemma" förklarar Jepson.

Jepson, med all respekt jag diggar er musik, men din textildesign är inte riktigt i min smak. Ganska osexigt faktiskt, och inte det minsta spännande.

Då är kostymsamlandet roligare kuriosa tycker jag. Peace!

Grattis till lilla Vira dessutom. Dock undrar jag lite över hur gammal hon egentligen är. Enligt Allvetande Wikipedia
är dottern född 16 november, fem dagar yngre än min N och således fyra månader. Är det Jepson som virrar tilld et när han i intervjun säger tre månader, har Wikipedia fel eller är intervjun helt enkelt en hel månad gammal. Ja, sånt funderar man på när man inte har något bättre för sig




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0