Veckans sociala event

Jag har ju som bekant inte mycket till liv men idag har jag och lillgrabben i alla fall klarat av veckans sociala evanemang. Föräldrautbildning och påföljande fika med barnvagnsmaffian nämligen. Tämligen trevligt faktiskt - jag kommer förvånande bra överens med 70-talisterna, trots åldersskillnaden. Kanske är det för att just det här gänget utgörs av en samling ovanligt ungdomliga och vettiga 70-talister(med risk för att uppröra ungefär halva bloggsverige).

Jag är faktiskt ganska stolt över att jag, som inte direkt har jordens högsta EQ, faktiskt har konverserat mer eller mindre ytligt med alla mammor och den enda pappan idag. *klappar mig själv på axeln* Lite sällskap på barnvagnspromenaderna ska det nog kunna bli i sommar, om det vill sig!




Noahs 80-talsbyxor som mamma satte på av ren trots mot 70-talsretrotrenden och som beundrades av både stor och liten mafioso

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0