Rapport från skogen

Återigen meddelar jag mig med omvärlden via trådlöst bredband från skogen. Inte för att denna tredje generations informationsteknologi känns särskilt turbo här mellan grantopparna. Men funkar gör det, och det är lite av ett mirakel i sig.

Lillgrabben och undertecknad har akterseglat sambon som enligt egen utsago sitter kvar hemma i soffan och gråter.  Men man är ju inte helt gjord av sten så därför tänkte jag ladda upp lite bilder på allas vår kära segsida numero uno - Bilddagboken. Eftersom det plåtades en del under gårdagen och att hastigheten på uppkopplingen här i stugan motsvarar ungefär 1998 års standard lär det väl ta en stund. Men håll ut, min älskade. Bilderna trillar upp allt eftersom!

Kommentarer
Postat av: michael

hm. ja för att vi skulle på arvik festivalen kanske!!

redan glömt? :p

nu får ni komma hem snart ;)



fina bilder på bilddagboken:D

2008-06-21 @ 20:14:34
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0