Mysafton:)

Nu har Herr Ö lite ledighet, lön och föräldrapenning har trillat in, ännu en månad utan att vi har gått totalt bankrutt! Det är anledningar nog för oss att fira en smula med lite god mat, vin och en flaska skumpa. Vore jag rik skulle jag leva på champagne, jag svär;)

Ibland glömmer man bort hur lyckligt lottad man är. Jag har träffat en helt fantastisk människa som älskar mig precis som jag är (oj vad klyschigt det lät) och vi har världens finaste son tillsammans. Nog för att min käre herr Ö tenderar att vara lite slö, men det går ju faktiskt att ändra. Eller?:P


Kommentarer
Postat av: isabel

det är alltid skönt med lite ledighet hörru :)

2008-06-28 @ 11:17:08
URL: http://isabll.blogg.se/
Postat av: mandel

Hmm... vissa saker får vi nog bara ta tror jag. I mitt fall har jag helt enkelt gett upp hoppet på att han ska ha samma syn på hushållning som mig :-D

2008-06-28 @ 20:54:17
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0