Lite ros och lite ris

När herr Ö helt plötsligt blev gräsänkling i helgen föll han illa kvickt tillbaks i gamla vanor. Vad jag vet har han levt på mackor, oboy och starköl och hemmet har drabbats av ett milt förfall. Bland annat har mina växter dött. Möjligen kan han inte belastas för att basilikan inhandlad på ICA torkade ihop men min stackars margurit lär väl inte återhämta sig fruktar jag. Lite pisk ska han ha, latmasken.

Och sen ska han få ett stort fång rosor för att han laddat kylen med kall dryck! När Noah är nattad och klar om en timme eller så ska jag svänga ihop lite köttfärssås och sätta mig framför tv:n med en Staropramen!

Kommentarer
Postat av: michael

min käre sambo och levnadskamrat!!



du har ytterst sällan vattnat några växter i denna boning.. din lilla kruka har nu förvandlats till en ståtlig palm i en stor fin kruka :)

den gånen du vattnade växterna DRÄNKTE du din växt, inklusive min gröna växt i köket. de drunknade :D

2008-06-23 @ 23:03:28
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: michael

HA! som du hade öst på utav fyrisåns bestånd i den krukan behövdes det minsan inget mer av den varan ;)

den va som sagt....dränkt

2008-06-23 @ 23:23:05
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0