herr Ö ger sig in i leken

Min käre herr Ö har startat en alldels egen blogg. Han står väl inte ut med att låta mina små klotter stå oemotsagda antar jag:P Ser fram emot huggsexor om bloggämnen likt det bildkrig som rasat sedan december när herr Ö bestämde att han minsann skulle ha en egen bilddagbok med sina privata och exklusiva Noahbilder. Ungefär så här låter det hemma

Herr Ö: Tjyyyyyv du har stulit min bild!
Erika: Men det är ju faktiskt jag som har tagit den!
Herr Ö: Nääähääää
Erika: Jooohooo. Så det så!
Herr Ö: Men min stortånagel syns faktiskt. Alltså är den min!
Erika: Men den syns ju knappt. Ska jag inte få ha några bilder på dig eller?
Herr Ö: Nä precis!

Bilder på mig är däremot herr Ö's privata egendom. Av någon anledning gäller andra regler då.

Kommentarer
Postat av: michael

ja nu får du passa dig ;)

nu är det ju så att du överdriver kraftigt!!

det va faktiskt DU som började nalla av mina bilder!!

ja skulle ju aldrig ta av dina bilder när jag är en sådan hejjare på att fota själv ;)

2008-06-18 @ 11:41:19
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: Kalle

Eh, jag "stjäl" bilder ibland, oftast för att göra ett kollage eller nåt för att ha som bakgrund, eller bara till att sätta "en bild" på den personen jag länkar till...



Trevlig midsommar, så ska vi diskutera bloggdesign till veckan :o)

Alltså, jag tänker såhär, jag skapar en "underdomän", (en till blogg) på min egen, där redigerar jag stil och kodmall, och så kan ni se resultatet, OM!!! ni blir nöjda, så kopierar jag den stylingen till gyg. men OM inte så KAN ju du! här är sååååå snyggt! alltså, har du läst html i skolan?

2008-06-19 @ 07:40:09
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: Kalle

Ja, alltså DU!!!

Nu skrev Herr Ö. på chatten att DU gått data o bild-KURS!!!

så nej, designandet överlåter jag till dig!

har du några frågor dock, eller saknar inspiraton, så kan du kolla länken.

kram. Herr B.

2008-06-19 @ 09:10:19
URL: http://karlerik.blogg.se/parleporten/
Postat av: mandel

Jag vill bara påpeka att jag inte är ngn stalker eller så :-D Hahaha! Jag bara fastnade här och började kommentera. Kalle visade mig juh! Vilken fin bebis ni har vill jag bara tillägga :-)

2008-06-19 @ 10:46:29
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0