En diger lista nr 2!

jag har också spenderat kvällen med en lista. Bara för att


Klockan är: 22.15
Ditt namn: Anna Erika Aurora
Födelseår: 1988
Ditt födelseställe: Linköping
Spelar du något instrument: Ja, i min ungdom var jag en riktigt pianovirtuos. Eller inte, visade det sig när jag fick se skolavslutningsvideon:P
Ligger Skåne i Sverige: Det är jag tämligen säker på att det gör. Men om ni frågar mig hade Skåne gärna fått ligga i Danmark. Då hade vi kanske sluppit alla dessa skorrande ärrrrr på Tv hela dagarna:P
Dina första tankar när du vaknar: hur kan man vara så pigg?!
Är du hungrig: Nej, har just tryckt i mig ett par nävar punschpraliner
Vart befinner du dig just nu: Tunabackar, Uppsala, Sweden, Europe, Earth
Är du bra på: Plugga, skriva, överanalysera
Är du dålig på: Att klä mig sexigt
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: En Sony Ericsson. Fråga inte vilken modell. Jag vet inte
Låt som jag lyssnar på just nu: Ingen am moment, men annars är Coldplays Violet Hill rätt populär hemma just nu.
CD i stereon nu: Tror att det är X&Y

Antal timmar sömn: Sex, sju timmar per natt skulle jag tro. men det känns som tre.
Vem vet mest om dig: Det måste ju vara jag själv. Är ju den enda som verkligen inser vad som försigår i mitt huvud.
Vem vet du mest om: jag vet inte så mycket om någon egentligen. Noah i så fall
Vem hatar du mest i hela jävla världen: Våldtäktsmän, kommunister, fascister, sverigedemokrater och bakåtsträvare i allmänhet
Är du Höger eller Vänsterhänt: Höger.
Språk: Svenska, engelska, tyska
Vilka sjukdomar: På pappret är jag frisk som en nötkärna. I verkligheten, är inte helt säker. Tror att jag inte är helt hundra i huvudet:P
Ditt mål i livet: Läsa till jurist, påverka samhället, se Noah växa upp till en sund, god och lycklig människa.
Fobier:  Spindlar och ovana sociala situationer
Har du körkort: Nej, tyvärr
Vilka cigg gillar du mest: De som aldrig tillverkas
Åsikt om jultomten: Min pappa är den coolaste jultomten. Ever
Äger du några vapen: Räknas Noahs bajsblöjor?
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Jag är ganska nöjd med Erika. faktiskt.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ingen aning. Elin har jag för mig att de har sagt nån gång. jag kan ha fel. Men det fick min lillasyeter heta i alla fall!:P
Pepsi eller Coca cola: Cola!
McDonalds el. Burger King: Max
Mjölk: ger mig ont i magen
Röker du: Nej, aldrig gjort och kommer aldrig göra
Svär du: För mycket:S
Sjunger du: Gärna men inte bra
Duschar du dagligen: När jag hinner...
Är du kär nu: Ja, i världens sötaste latgubbe herr Ö!
Den starkaste du vet: Det finns så många jag beundrar. Går inte att räkna upp här...P
Vill du gå högskola: Ja, och ska. Snart!
Vill du gifta dig: Men det är väl klart!
Tycker du att du är attraktiv: För det mesta. ironiskt nog oftare nu som knubbis än när jag var snygg och vältränad
Är du en hälsogeek: Nääää. Inte alls
Kommer du överrens med dina föräldrar: ja, nu när jag har flyttat hemifrån
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Rättvise- och samhällsfrågor.

Din hårfärg och frisyr: Långt, tunt och under blekning

Skorna du hade på dig idag: Mina gamla blå tygskor från skopunkten.
Kläder du hade på dig idag: Jeans, turkost linne, vit kofta. Sååå förutsägbart
Vad har du på dig nu: Linnet och koftan samma, men har bytt ut jeansen mot en kortare variant. Shorts alltså.
Favoritfärg på kläder: Jag gillar mörkblått. Funkar till det mesta. Inte så spännande dock:P
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En fin festklänning. Drömma går ju
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Mycket lite. Kanske 200-300 i genomsnitt?
Handväska eller liknande just nu: Skötväaskan:D Den är sååå rymlig!
Randigt, rutigt eller blommigt: Prickigt
Favoritårstid: Sommar
Favoritdjur: Inget!
Favoritcolounge: Que?
Favorit-program: Är en HBO-junkie. Mer behöver egentligen inte sägas
Favoritämne i skolan: Svenska
Favoritsysselsättning: Läsa
Favoritartist/grupp: Morrissey
Choklad el. vaniljglass: Choklad
Gillar du när det åskar: Nää. men har inget emot det heller
När ska du festa nästa gång: Hmmm. Reccegasquen?
Vad köpte du senast: Om man räknar bort maten, ett par konstkort från utställningen i Gamla Uppsala kyrka
Hur mycket pengar har du: Nu? Typ inga!
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja det är erika
Hur svarar du i mobilen: se ovan
Vem ringde du senast: MIchael
Vem ringde senast till dig: Mamma
Senast kramat: Michael
Sov du ensam inatt: Nä, i natt var Herr Ö ledig:)
Druckigt alkohol den senaste månaden: Ja
Varit på dejt den senaste månaden: Nääää. jag kilar ju stadigt:O
Ätit sushi den senaste månaden: Nej, aldrig testat
Blivit slagen den senaste månaden: Nej
Klockan nu: 22:51


 

 


Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

Vad är det för fel på sverigedemokrater?

2008-07-14 @ 23:56:22
Postat av: mandel

Det där med kåne är intressant. Är det bara skåningar som gillar skåningar månne? :-))

2008-07-15 @ 12:19:24
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0