It's all slipping away

Det finns saker som kan få en ganska bra dag att kännas... ja mindre bra helt enkelt. Mormor ligger på sjukhus. Min fina lilla mormor. Det känns så orättvist. Men så är det väl alltid?

Inkörd som jag är i min vardagslunk orkar jag inte ta mig ut på krogen nu när jag har sällskap och Herr Ö hemma att passa Noah. Jag är för trött helt enkelt. Stämningen vill helt enkelt inte infinna sig. Men vem är sugen på att festa precis efter att man matat, badat och lagt ungen? Nä, försöker istället slappna av med ett par öl framför tv:n. Det går sIt's ådär.

Nu ska jag krypa upp i soffan hos Herr Ö. Jag behöver en kram, nämligen

Kommentarer
Postat av: michael

Ser du Moddan framför dig på en strippklubb??

hehe.. inte jag :p



pus min lille vänsterfis i moderatdräkt ;)

2008-07-12 @ 23:58:28
URL: http://cementerygates.blogg.se/
Postat av: mandel

Kram, och hoppas mormor kryar på sig!

2008-07-13 @ 20:47:47
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0