En passande aktivitet

Städning är väl inte direkt den optimala sysselsättningen när graderna kryper uppåt, men vad gör man. Det var helt enkelt tvunget att städas. Väldigt vad fort det blev stökigt, tänkte jag. Sen kom jag på att det faktiskt gått alldeles fär länge sedan jag tog en tur runt lägenheten med dammsugaren. Nåja, en snabbstädning fick det bli den här gången eftersom Noah vägrat sova förmiddag(och därför är lite trött) och dessutom har två tänder till på gång (väldigt vad de växer nu då!). Det känns genast mycket bättre.

Är i valet och kvalet om vad vi ska hitta på i eftermiddag. Någon form av uteaktivitet känns ju rätt given. En stillasittande dag i vår bastu till lägenhet mår ingen bra av och dessutom behöver unge herrn sova en stund. Men jag orkar inte åka till Graneberg och bada, det är för långt. Och på stan lär man ju DÖ av värmeslag! En glass i skuggan längs Fyrisån, kanske?

Min mobilladdare är nåt så sjukt glapp! Jävla skitprylar som aldrig håller


Kommentarer
Postat av: mandel

Bra dag?

2008-07-15 @ 22:53:42
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0