Dad aka. the Grandpa antar utmaningen!

Min käre far har antagit utmaningen. Här kommer svaren för er som är intresserade!

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Ja, här fick jag tänka både länge och väl. 1998...?
Men sen kom jag på en sak; resa till Jylland i blåa bussen med hela familjen. Direkt efter midsommarfirande på torpet tidigt på midsommardagens morgon bar det av, att vi orkade! Man var ung och stark på den tiden. Hela Sverige var bokstavligen dött. Jag tror vi såg en bil på hela resan ned till Göteborg.

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Måla lite, trimma lite, träna lite på Husby-malmen, bada lite, göra lite go sommarmat som lax eller grillat kött med färskpotatis, greksallad med ICA EKO-oliver (suveräna) och lite smultron och blåbär från tomten

3. Godis jag gillar
Det mesta, lite inne på din linje punschpralin före skum.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Njuta ekologiskt! Hjälpa behövande och nära.

5. Städer/orter jag bott i
Stockholm, Hällefors, Nykroppa/Hättälven på somrarna, Örebro/Karlstad/Falun under lumpen, Linköping, Norrköping!!, Linköping, Karlstad, Molkom, Karlstad, Råby/Nyköping under några futtiga sommarveckor


Kommentarer
Postat av: michael

hmm.. gjorde jag och ulf lumpan på samma regemente? hehe

gamla I 13?

2008-07-04 @ 10:13:16
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0