Scheisse

Ingenting går min väg ikväll. Har liksom prioriterat bort julkorten i den där jävla tentastressen. Tänkte att jag är lat precis som förra året och fixar i sista minuten via postens hemsida istället. Lite väl sent ute, visade det sig, eftersom ett av julkorten ska till Norge. Just nu tycker jag att de gott kunde dragit den där gränsen ett par mil längre västerut.

Sen skulle ju lilla jag leka amatörfotograf. Bullade upp med julröda kuddar i soffan. Riggade ljuset med min mörbultade golvlampa(Noah har roat sig med att välta den i golvet).Satte på ungen finkläderna. Men ville han sitta lungt och stilla i soffan? Icke! Efter en timmes jagande efter sjövild ettåring med en kamera som definitivt sett bättre dagar gav jag upp.

Två timmars kreativ idétorka senare visade det sig att photoshop inte klarade av att spara filerna. Snart skiter jag i allt och klipper in ett God jul i nåt standardtypsnitt i den bild som känns minst halvdan. Herr Ö får ta med sig en snabbutskrift i gråskala till svärmor o co på söndag.

Kommentarer
Postat av: Kalle

djur å barn ä svårast :)



GOD JUL!!!

2008-12-22 @ 16:27:45
URL: http://naturnytt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0