Hattifnattar i Ekonomikumparken

Jag är verkligen värdsbäst på att komma, inte i tid, utan tjugo minuter för tidigt. Raka motsatsen till en tidsoptimist alltså. Nu sitter jag och funderar på när jag måste åka hemifrån för att hinna parkera cykeln hyfsat nära V-dala så jag hittar den när jag ska hem i natt, och sedan spatsera till Ekonomikumparken. Räcker det med en halvtimme? Ja, det gör det om jag inte får punktering, inte hittar cykelparkering, går vilse totalt mellan Luthagen och Ekonomikum... Och sånt måste man ju också ha i beräkningarna.

Vad ska jag göra på V-Dala ikväll? Jo, jag ska på utgång nämligen. Fest, partaj. Jag minns inte när jag var ute i svängen på riktigt senast. Det måste ju vara minst ett och ett halvt år sedan. Tämligen ovan, alltså, och nu är det ju inte vilken utgång som helst utan första kvällen på juristnollningen.

Hittils har ju nollningen varit bra mycket trevligare än vilken Tingvalladag som helst. Lilla jag hamnade i mumingruppen och våra söta faddrar Mumin, Mumminmamma, Lilla My, Filifjonkan och Snusmumriken klädde upp oss till små hattifnattar.



Idag har det blivit ett antal namnlekar och smörande för domarna med godis och dyl och ikväll ska vi minispexa med vår mumindans på V-Dalas scen. Hugha! Jaja, ingen har väl dött av att bli lite bortgjord:P

Kommentarer
Postat av: michael

haha :)

Det skulle jag gärna sett ;)

Go Tiger :D

2008-08-26 @ 19:38:26
Postat av: mandel

Åh! Ha så kul!!!

2008-08-26 @ 19:42:27
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0